”Työssä tärkeintä on asiakkaan tarpeiden kuunteleminen.”

Tämä ajatus on kirjoitettu Salaremin peruskallioon. Ilman asiakkaan tarpeiden kuuntelua ja parhaaseen ratkaisuun pyrkimistä ei yrityksen toiminnalla ole edellytyksiä jatkaa. Näin toimimalla turvaamme suomalaisten kotien perustat ja samalla työntekijöidemme työpaikat. 

Pari sanaa Salaremin arvoista. Ensinnäkin, ne eivät ole vain sanoja, koska niiden eteen on tehty uhrauksia. On helppo sanoa, että on asiakaskeskeinen, mutta vaikeampi toteuttaa se käytännössä. 

Meillä asiakaskeskeisyys lähtee siitä, että sopimukset tehdään kunnolla ja niitä kunnioitetaan aina. Se näkyy myös siinä, että ensisijaisesti varmistetaan asiakkaan tyytyväisyys, vaikka voitosta joutuisikin tinkimään. 

Meidän mielestä liiketulos tulee seurauksena tyytyväisistä asiakkaista ja siitä, että he suosittelevat meitä. Se pienentää suoraan yrityksen kustannuksia ja me voimme keskittyä tekemään sitä mitä parhaiten osaamme: Salaojaremontteja. 

Ota yhteyttä